2008. december 20., szombat

Olimpia étterem

Már nagyon régóta szemeztem az Olimpiával, nagyon tetszett a koncepció és olyan jókat írtak róla és végre, végre egy karácsonyi "dolgozós" vacsora keretében eljutottam ide Dzsudival és Csillel. Fanfárok, dobok, szerintem zseniális, emberi, barátságos, más, minőségi....Nem folytatom. Íme, amit ettünk: 

  • házi kenyér bretagne-i vajjal (nyam)
  • kacsamáj mangóval: nem volt túlspilázva, egy szelet isteni kacsamáj épp tökéletesre  sütve, mellette egy kanálnyi apróra kockázott mangó chilivel meghintve (isteni)
  • vargányaleves joghurttal és szárított sonkával (zseniális)
  • balatoni fogas cukorborsó lecsón (jaj)
(ami ezután jött grátisz volt, mi csak három fogást kértünk, ami elég is volt bőven, ezután jött a pukkasztás)
  • sajtok, három mini kocka. 1. tomme sajt http://en.wikipedia.org/wiki/Tomme 2. brie sajt és 3. egy nagyon kemény(új szót tanultam sajtul: animális) kecskesajt
  • csokitorta (szeletenként 3,2 gramm cukorral) és egy zseniális almafagyi (fahéjjal kardamonnal)
ui: a konyári chardonnay még mindig rulez nálam
ui2:  fényképezőt nem vittem (kááááár)
ui3: nincs weboldaluk, telefonszámuk 3212805 Alpár utca 5. a keleti mögött

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

már van weboldaluk: www.alparutca.hu