2008. október 9., csütörtök

Szülinapi menüett

A Mókus második szülinapi zsúrján több dolgot is elfelejtettem. 1.családi csoportképet csinálni 2. lefotózni a kajákat együtt. Így csak egy hevenyészett, megvágott képet publikálhatok. A részletes menüt azért kiteszem és az egyes ételeket is lefényképeztem, úgyhogy jönni fognak a receptek is. Megjegyzem, hogy gyakorlatilag egy egész napot végigfőztem, 10-kor kezdtem (addig soppingoltam) és kb. este 11-re lett készen a torta. Másnap reggel csak dekoráltam és tálaltam. Mindezt természetesen úgy, hogy a Mókus Tekivel programozott (enni azért kaptak a fiúk, elefántcsont toronyba nem vonultam).



Mediterrán fasírtgolyók kertünk bio koktélparadicsomkáival díszítve
Gyulai kolbásszal töltött karaj
Tzatziki (ihlet innen)
Fokhagymás bagett (avagy gárlikbred)
Sajtok
Almás pite
Feketeerdő torta

Nincsenek megjegyzések: