2008. április 28., hétfő

SóésBors sütije

Igen, én is érzem, hogy gáz magamról sütit elnevezni :) De az úgy volt, hogy nekiálltam a gyümölcskenyérnek, de én balga lélek, nem néztem meg a sóésborsot, hanem elővettem a régi, átírogatott papír formátumú receptet (aki látta már a kézírásom tudja, hogy mire gondolok), így a négy tojást sajnos egynek olvastam. A margarin, cukor, tojás, liszt összegyúrása után érzékeltem, hogy bizony egy formás linzerszerű tésztát sikerült készítenem, de mivel szűkös volt az időkeret, hirtelen felindulásból előkaptam a dekorcukrot a csokilapocskákat és különböző lapos, kerek, kisebb, nagyobb lapokat formáztam. Volt, amibe belegyúrtam a csokit, volt, amire rászórtam lesz ami lesz alapon. Az lett az eredménye, hogy elfogyott és még dícsérő szavakat is kaptam.




Hozzávalók:
10 dkg margarin
10 dkg cukor
1 tojás
20 dkg liszt
fél csomag sütőpor
1 citrom héja
dekorcukor, csokilapocskák az ázsiaiboltból

Sütő előmelegít 200 fokra. A langyos margarinhoz kever a cukor, összekever, majd hozzáad a tojás. A lisztet a sütőporral és a citromhéjjal elkever és lassan a vajas masszához adagol. A tészta összegyúr, kis lepénykéket formáz, csokidarabkákba forgat, dekorál, ahogy tetszik. 200 fokos sütőben pirulásig (kb 25 percig) süt.

Nincsenek megjegyzések: