2008. november 24., hétfő

Csicsericsili

Volt már egy csicseris próbálkozásom a nyáron, akkor JO (Jamie Oliver) csicseris pórélevesét csináltam meg. Nekem annyira nem jött be, ez viszont annál jobban. Biztos, hogy csinálok még. :) És jövőre megkezdtem a kőkemény koriander termesztést, eredményeimről beszámolok.



Hozzávalók:
40 dkg csicseriborsó
olívaolaj
1 hagyma
2 zöldségleves kocka
1 doboz hámozott paradicsom 
1 doboz sűrített paradicsom (mutti polpa)
1 kk kömény
1 kk fahéj
1 kk cayenne bors
1 kk koriander (ó bár lenne frissem)
1 ek gyömbérpaszta
1 fél citrom leve

A csicserit este (vagy egy-két órára forró vízbe főzés előtt) beáztat, majd egy leveskockás vízben puhára főz. Egy másik edényben oliván megfuttat a felaprított hagyma, majd hozzá a paradicsom (fakanállal felvagdos), kömény, fahéj, cayennebors és a leszűrt csicseri. Só és bors. Vizet és a másik zöldségleves kockát is beletesszük, majd jön a paradicsompüré, a gyömbér, a citromlé, a korienderzöld, ha friss. Nekem sajnos nem volt friss., ezért szárítottat használtam. 


Nincsenek megjegyzések: