2008. február 17., vasárnap

Kínai rizseshús

Aki autentikus kínait szokott főzni, azonnal navigáljon el innen :) Magyarul esetleg beszélő kínai illetőségűek pláne!



Hozzávalók:
1 csirkemell felcsíkozva
1 ek gyömbér
3 gerezd fokhagyma
1 dl szójaszósz
2 bögre rizs
1 csomag kínai zöldség mélyhűtött
2x1 ek. szójaolaj

Hosszúszemú rizst főztem emígy: olajon megpirítottam a rizst, meleg vízzel felöntöttem és megfűszereztem (bio vega mix és só). Forrás után egyes fokozaton fedő alatt kb. 15-20 percig gőzöltem.

A felcsíkozott csirkemellet bepácoltam a szójaszósz, fokhagyma és gyömbér mixbe és egy órát pihentettem.
A wokot felforrósítottam és kis adagokban szójaolajban jól átsütöttem a csirkét.
Újra beolajoztam a wokot és beletettem a kiolvasztott kínai zöldségkeveréket és jól megsütöttem.
Visszadobáltam a húst és a rizst és jól összeforgattam.

Nincsenek megjegyzések: