2009. július 19., vasárnap

Tabulé

I.M.Á.D.O.M. Nagyon jól emlékszem, hogy hol ettem először. Kata csinált kb. 8 évvel ezelőtt, valamilyen nőbuli szerűség volt, de hogy mit ünnepeltünk, már nem tudom. Ennél a mostani tabulénál először bepánikoltam, mert már majdnem készen volt, amikor realizáltam, hogy a mentánk gyakorlatilag kinyírta a petrezselymet, ezért átkiabáltam a szomszédba és pár percen belül már jött is Mári szomszéd egy akkora csokor és olyan gyönyörű petrezselyemmel....

Hozzávalók:
2 csésze kuszkusz
2 csésze kockázott paradicsom
2 csésze kockázott kígyóuborka
fél csésze kockázott lilahagyma
néhány újhagyma felszeletelve
2 csésze aprított petrezselyem
fél csésze menta
1 egész citrom héja és leve
3 evőkanál olívaolaj
só és bors
A kuszkuszt 3,5 dl forró vízzel felönt. Lefed. Mikor megszívta magát, hozzá a paradicsom, az uborka, a lilahagyma, aprított petrezselyem és a menta. Kavar.
Ízesítés: (lehet külön tálkában is kavarni, én egyből mindent beleteszek) reszelt citromhéj, citrom kifacsart leve, olívaolaj, só, bors. Hűtés.

Nincsenek megjegyzések: