2010. április 2., péntek

Chocolate Chip Cookie

Egy újabb recept a Frieday családnak köszönhetően, hiszen kitől kérjen az ember brownie és chocolate chip cookie receptet, ha nem a félig amerikai bagázstól. Az itt közölt recepttől eltértem, mivel a Mókussal sütöttük, aki jelentem már gyönyörűen töri a tojást. Igaz, hogy úszik minden, ha együtt melózunk, de annyira lelkes, hogy meg lehet zabálni. Szóval, ahol háromnegyed bögre van, ott egyet használtam, ahol 2 és negyed, ott kettőt. Elfogyott a jó kis igazi leves barnacukor, ezért az itteni boltban kapható gaggyentó barnacukrot használtam. Kb. 12 percig sütöttem 7-8 helyett. Először a csokidarabokkal is gondban voltam, mert elfogyott az ázsiais igazi csokicsipünk, így ét bocit farigcsáltam, közben a Mókus lopkodott. Végül jól sikerült, bár legközelebb két részletben sütöm, túl volt pakolva a sütőlap, így a szép kerek cookiek helyett kicsit amorf darabok születtek. Viszont az íze isteni.




12,5 dkg puha vaj
3/4 bögre barna nádcukor
3/4 bögre kristálycukor
2 zacskó bourbon vaníliás cukor vagy vanília esszencia
2 db tojás
2 és 1/4 bögre liszt
1 kiskanál szódabikarbóna
1 csipet só
2 tábla csoki
1-2 bögre zabpely

Sütés 180 fokon 7-8 percig.

2 megjegyzés:

BBea írta...

És tényleg nagyon finom lett! Köszönöm a kóstolót! Ügyes vagy Andris!

soesbors írta...

Köszi! :)