2011. január 24., hétfő

Katrina csodái - gyümölcsjoghurtban végzik

Csak röviden: sokat vacilláltam mostanában. :) Két lehetőség volt: 1. bezárok 2. új életet lehellek a sóésborsba. A kettes megoldást választottam végül, úgyhogy íme 2011 első bejegyzése és az én fogadalmam: minimum heti egy recept.

Most pedig jöjjenek Katrina lekvárjai! Adalékanyagok nélkül készülnek természetesen. Amiket eddig kóstoltam: hecsedli, narancs, pomelo, eperszörp, egytől-egyig fantasztikus. A kicsit fűszeres paradicsomlevet a múltkor például paprikáskrumplihoz adtam, isteni volt. Aki szeretne belőlük hívjon vagy írjon :)

A gyerekeknek natúr joghurtba keverem a lekvárt, van 5 féle nyitva a hűtőben, így válogathatnak, hogy milyen ízű joghurt legyen az uzsonna és legalább nem esznek e-ket, meg műgyümölcsöket stb.


Jövök a creme brulee-vel, a kolbászos spagettivel és társaikkal, hogy a portugál őrületeket ne is említsem... :)








4 megjegyzés:

Orsi írta...

Örülök, hogy a 2. választottad! :))

Kreatív konyha írta...

Örülök, hogy folytatod a blogot!
Pont most akarom közzétenni a mediterrán fasírtgolyóid által inspirált fasírfalatkáimat.

BBea írta...

Annyira jó, hogy írsz! Puszi

soesbors írta...

Mondom én!! :) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=191354924231666&set=a.191137554253403.44748.100000714786922&theater