2009. november 23., hétfő

Marsbéli

Abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy megkóstólhattam a most induló Marsbéli konyha első heti étlapjának jónéhány fogását. A honlapon ezt írják: "Bízunk benne, hogy túlszárnyaljuk az alkímia mestereit, mert ételeinkkel bearanyozhatjuk embertársaink mindennapjait. Jó étvágyat!" Hát az én napomat bearanyoztátok, az hótziher :) Ezeket kóstoltam:



Gőzölt sertéshúsos gombóckák ázsiai mártogatóssal - A három szépséges wonton táska igazán finom, és a mártogatós is szuper volt telistele újhagymával.

Sült padlizsános fetakrém zöldfűszerekkel - Csíp! Innye, de még hogy!!! Nagyon harmónikus, a kedvencem!



Gyömbéres körtével töltött csirkemell grill zöldséges kuszkusszal - Fogpiszkáló tartja össze a drágát, úgy meg van tömködve a gyömbéres körtével és még kívülre is jutott pár szelet! A kuszkuszban jó sok zöldség, nyamm!



Házi almás-diós pite - Én inkább piteóriásnak hívnám, hatalmas! Édes, citromos, fantasztikus és a tésztája tök jó vékony, hogy csináltad Juli?




Diós és mákos beigli - Az első szó, ami eszembe jutott róla: anyagerős. Isteni!!!

Házi narancslekvár - Keserédes, sok narancshéjjal, az a típus, melynek az állaga egy jófajta baracklekvárra hasonlít, alig várom a reggelt...


Hát emelem kalapom, magamnak sem főzök jobbat! A kedvencem a jó csípős, cayenne borsal megbolondított padlizsános fetakrém lett, de mögötte egész szorosan sorakoztak a többiek is. Nemisslowfood, senemfastfood - kicsitbio, vega, de van hús is.

Nagyon sok sikert az induláshoz, ha tudjátok tartani ezt a minőséget, biztos vagyok benne, hogy bejön. Budaiak hajrá, rendeljetek innen! Azt hiszem, Pestre is szállítanak... Hajrááááá Juli!!!

2 megjegyzés:

Szentgyörgyi Kata írta...

nyamm, nyamm. Én is szemezgetek velük, izé a wontonnal, azt nagyon megkóstolnám. Wekerlére jönnek-é?

soesbors írta...

Ha elég nagy mennyiséget rendelsz, biztosan kiviszik :)