2009. november 18., szerda

Édesburgonya, New Orleans, Hálaadás

Beleástam magam az édesburgonyába és cikket is írtam róla, képgalériával, itt a próbafőzt... A tízes kontrollcsoportból csak két embernek nem ízlett. A gyerekek habzsolták, ami nem is csoda, jó édes. Az eredeti recept, amiből fabrikáltam itt.




Édesburgonya bundában – igazi New Orleans-i recept

4 közepes édesburgonyát 30-35 percig süt a sütőben. Kettévág, belsejét kikapar. Hozzá egy bögre cukrot, 1 bögre tejet, 2 tojást és egy kávéskanál vaníilia kivonatot, 1 kávéskanál sót. Krumplinyomóval összetör.
Összekever egy bögre barnacukrot, 1 bögre darált mandulát, fél bögre lisztet és 10 dkg vajat. Villával kever és rászór a hőálló tálba öntött burgonya tetejére. 200 fokon 30 percig süt.

1 megjegyzés:

BBea írta...

És a kettő közül én voltam az egyik. :-) azért nem volt rossz