2009. október 3., szombat

Sült szilva mascarponéval, mézzel és balzsamkrémmel

Dallacucina blogján találtam ezt az izgalmas receptet, gondoltam ezt aztán simán meg lehet csinálni szabad tűzön is, úgyhogy ez lett a desszert a főzőversenyen. (bronzot hoztunk és egy különdíjat, 14 csapat indult)




Hozzávalók (per koponya):
2 szem szilva
2 evőkanál mascarpone
2 evőkanál méz
balzsamkrém, szerecsendió.

A szilvákat félbevág, forró serpenyőben karamellizálódásig süt a vágott felével lefelé. Kiszed, tányérra tesz, szerecsendióval picit megszór. 10 percig pihentet, rámegy egy kanál mascarpone, méz és balzsamkrém és már lehet is enni. Én nem olajoztam a serpenyőt és a szilvákat nem sütöttem meg mindkét oldalon. Az egyetlen gond, hogy nehéz tálalni, a főzőversenyen a zsűri evőkanálban kapta, nagyon guszta volt, de így is csúszkált egy picit.


Nincsenek megjegyzések: