2009. szeptember 19., szombat

Miso leves

Most pedig leszedése következik a perszonális képeknek, nehogy a netes pedók megelőzzenek. :)

Aztán pedig egy rendhagyó recept. Először is, mivel még sosenem csináltam miso levest. Aztán, mivel exhas készítettem, és végül mivel mindenkinek ízlett, aki kóstolta, de én nem bírtam megenni... :)

Adri hozott Koreából szárított algát és szójapürét, de mivel az instrukciók rajzolva vannak a zacsikra, a neten összeszedett receptekből eszkábáltam valamit, tudom ez nem főzés, hanem kotyvasztás, ezért "recept" sem lesz... Először megfőztem a répát, tettem a vízbe biozöldségleveskeveréket, hozzáraktam az algát, belenyomtam egy kis halszószt és forró vízzel felhigítva beletettem még kb. 2 evőkanál barna szójaürét. Külön főztem egy kis kínai tésztát, azt is beletettem.


Nincsenek megjegyzések: